Depend gele kit!

Nu har jag testat depends nagel kit och jag tyckte det var helt okej! Det tar självklart längre tid än hon en riktig nageltoknolog. Men det är helt klart värt pengarna! Det tog tid att sätt dit naglarna och fila dom och få dom fina men nu när jag är klar så sitter dom som berg och det ser precis ut som när man är hon en naglteknolog. ( Inärheten av det i alla fall) Så för en som vill ha långa fina naglar så rekomenderar jag detta kit som finns att köpa p kicks för 159 kr :) Lite pilligt att sätta dit men är man nog så blir det riktigt bra! Det finns en bra video på youtube som visar precis hur du gör! Sök bara på " Depend gele kit " så hittar ni det första klippet där :)

 

Såhär blev mina!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0