Fel på bloglovin!

Det är något på på bloglovin så jag mister massa läsre här nu har jag märkt! Mina inlägg kommer inte ut på facebook som dom brukar! Måste se till att fixa det!

Idag annars har jag tagit det ganska lungt eftersom jag är sjuk. Ska snart plocka ihop mina saker och äta lite och sen ska jag åka hem till Nybro igen till min underbara pojkvän som väntar på mig :) Hoppas att jag blir frisk nu, börjar ju på min pratikplats om 1 vecka och då får jag inte vara sjuk! Jag ska jobba i köket på Stufvenäs Gästgiveri lite söder om kalmar. Vara sjuk och jobba i kök går lixsom inte ihop alls! Så får köpa lite apelsin eller något med mycket c-vitamin och hoppas på att jag blir frisk lite fortare :)

Hoppas ni får en superbra vecka så bloggar jag mer lite senare!

Går tydligen inte att ladda upp bild heller så det får vara till senare!


Kommentarer
Kajsa & Miranda

Hej :)

Vi skulle verkligen behöva din hjälp, det ända du behöver göra är att kolla på denna videon: http://www.youtube.com/watch?v=6L1nVg524i4&feature=player_embedded .



Det skulle betyda sjukt mycket för oss, tack :D!

(om du undrar varför du bara ska kolla på videon, läs på vår blogg).

2011-08-15 @ 19:41:16
URL: http://prettyweird.blogg.se/
emelieFredén

Hej ! Veckans blogg är igång på min blogg och om du är intresserad av att vara med så tycker jag att du ska kika in :D tävlingen avgörs på fredag !

2011-08-15 @ 20:37:22
URL: http://emeliefreden.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0