Vill shoppa lite!

På torsdag får jag pengar och då tänker jag bege mig in till stan och shoppa lite små saker inför hösen som jag länge velat ha! Bland annat ett par skor som finns på H&M (bilden här nere) och sen ska jag se om jag hittar lite annat jag tänkt titta på :) Kommer självklart lägga in bilder på det jag handlar :) Så ni kommer få se det!

 

 

Är med i en tävling på Kenzas blogg också! Man kan vinna ett presentkort på 3000kr hos Nelly.com. Det hade avrit perfekt nu till hösten att uppdatera garderoben lite med! Hoppas och håller tummarna på att jag kanske är en vinnare! ;)

 

Åker hem till Mamma på söndag för att få lite sovmorgon på Måndag då praktiken börjar. Vill ni att jag ska skapa en ny kategori om praktiken så ni kan följa mig och vad som händer på Stufvenäs? :)

 

Nu ska jag och älskling kolla på Ice Ige 2 som går på tv4 :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0