Dag 06 flyttad till Fredag!

Min dag idag har inte varit så spännande så jag flyttar dag 6 till fredag och skriver om dag 7 nu istället!



Dag 07 – Min bästa vän.
Detta kommer bli svårt! Jag har ingen direkt bästa vän. Jag har många väldigt bra kompisar! Men ingen jag direkt vill kalla min bästa vän. Men det finns ju nartuligtvis många som står mig väldigt nära. Men det finns nog 3 som jag alltid kommer räkna till mina bästa kompisar.
Det är Selma, en underbar kompis som var min bästis under hela grundskoletiden! vi lärde känna varnade på dagis och fatsnade för varandra direkt! Underbar människa och hur många underbara minnen som helst tillsammans!
Amanda, sprallig tjej som är helt underbar! Vi lärde känna varandra på högstadiet. Båda har intresse för hästar och vi kommer alltid överens! Vi har aldig bråkat under ca 5 års vänskap! tack att du finns tjejen!
Linnea, vi har kännt varndra hur länge som helt, kan inte minnas när eller hur vi blev kompisar utan det bara fanns där! En tjej man alltid kan lita på i alla lägen! Vi har haft många lååånga pratstunder du och jag! Bråkat har vi gjort men det är sånt vi alltid har löst utan problem!
Det är nog dom 3 som alltid kommer finnas hos mig! Men det finns ju nartuligtvis fler än det

Finns en till jag skulle vlija nämna men det känns inte som det är så bra tajming för det, vi har inte haft det så bra nu ett tag och glidit ifrån varnadra massvis! Inget namn nämnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0