Dag 06 – Min dag i text/bilder.

Dop! Min underbara lilla kunsin doptes den 20/2-2011 :) Jeff Hugo Valentin :) Här kommer massa bilder! :)
Ugge, Mickan och Jeff :)
Ugge sjunger en egenskriven låt till sin son Jeff :)
Mamma Mickan och sonen Jeff :)
Oh, mamma dom tittar på mig! :O
Ugge sjunger :)
Mickan och Jeff :)
Mamma, dom här snörena va jätteroliga att äta på :)
Mickan och Jeff :)
Tror vi har en här som redan börjar flörta med flickorna ;)
Ugge, Mickan och Jeff :)
Stolta föreldrar till en underbar son! :)
Ugge, Mickan, Jeff och prästen :)
Jeff och prästen :)
Här döps Jeff :) Jeff Hugo Valentin! :)
Jeff och prästen :)
Jeff hålls upp mot gud :)
Ugge och Jeff :)
Ny döpt kille och en väldigt stolt pappa! :)
Mickan och Jeff :)
En hungrig kille efter ett långt dop :)
Till oss blev det tårta som Jag, Mickan och Flisan gjorde :)
Det blev även frallor och kaffe :)
Mickan och Ugge :)
Sedan blev det present öppning :) Dom blev jätte nöjda med alla presenterna :)
Avslutar allt med en bild på Mig ;)
Såhär såg jag ut på dopet! :)
Det blev en riktigt lyckad dag som vi alla kommer minnas på ett bra sätt! :)
All lycka till familjen Arturen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0