Kvällen!

Sitter just nu och segar vid datorn. Är väldigt trött ideg och är ganska tung i huvudet, kan inte direkt kalla det huvudvärk men nästan! Imogon ska jag till skolan som vanligt, svenska B och ansvarsfull alkoholhantering står på schemat, Inga toppen lektioner. Va på stan en runda idag också och införskaffade mig en kjol till våren och 4 st nagellack i vårens färger som det stod på paketen :) Bild får ni se en annan dag när jag har ork till det :) Hopps ni haft en bra dag, för det har jag! God natt på er sen!
Kollade även på dessa plaggen idag, bodyn va inte alls lika snygg i verkligeheten! :(
Skjortan var jätte snygg men helt fel form för mig kropp, och när jag skulle öppna den och prova så flög alla knappar all världen väg.. inte värd priset alls! Suck! :(

Kommentarer
ffeliciaarturen

Haha, jagvet! ;)

men jag lyssnar inte på småglin, var bara tvungen att skriva det eftersom jag inte heller kunde hålla mig för skratt!

kramis kusin, loveyou!

2011-03-03 @ 17:35:28
URL: http://aaabsolutfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0