Ny header :)

Min underbart söta kusin som ska döpas!
Nu har jag nu header ett tag :) Blev trött på den gamla, så satte mig ner och gjorde en ny lite snabbt. måste verkligen lära mig photoshop snart så jag kan fixa lite riktiga bilder! just nu kör jag på piknik, picasa och paint! Tur jag har en underbar kusin som kan hjälpa mig att lägga in header med, men nu i helgen ska vi ända på det för då ska hon få lära min hur man gör! Föressten för er som inte vet det så kommer jag och familjen (kanske mike) åka till Borås i helgen på dop :) Min kusin Jeff ska döpas :) Kommer självklart att ta massvis med kort med min amatör kamera så bildkvaliten får ni stå ut med :) Ska se till att få med Mike till Borsås med! Kommer bli superkul att få träffa alla igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0