Dag 01 – Om mig.

Första inlägget nu kommer handla lite om mig. Jag är född den 9 december 1993 på BB i Karlskrona :) Då bodde jag och mina föräldrar en bit utanför Torsås som heter Appleryd. Den 15 december 1996 fick jag en lillasyster som heter Emmi :) Efter hon föddes flyttade vi till ett större hur i Trolleboda där vi sedan bodde i 10 år :) År 2006 flyttade vi till Hulebäck där vi bor nu :) Mina föräldrar är fortfarande tillsamman och har varit i 18 år nu :) Gifta har dom varit i 8 år :)
Vi har väldigt många djur, men dom djuren som jag själv äger är min 2 hästar, Drambuie och Zezza West. Och min gosiga katt Puhan :)
Jag som person har varit ganska tyst och blyg av mig men det har blivit bättre nu under åren på gymnasiet :) Annars om jag ska beskriva mig själv är jag, omtänksam, lugn, snäll, positiv och nyfiken :) Jag går ofta i mina egna tankar och funderar väldigt mycket, ibland undrar jag om jag till och med inte funderar lite för mycket. en sak som jag har fått höra hela min uppväxt är att jag har en fruktansvärd beslutsångest :) Något som ibland kan vara sjukt jobbgit! :)
Jag har en underbar pojkvän som jag älskar sjukt mycket! Vi träffades genom hans lillasyster som började i samma klass som jag på gymnasiet, men hoppade tyvärr av efter 1 år :( Men vi höll kontakten väldigt bra i alla fall :) och det slutade med att jag blev tillsammans med min underbara Mike Blomkvist :) Efter en väldigt lång historia hjälpte han mig att komma på benen igen och må mycket bättre :) han fick mig att få mer självförtroende! Jag kan säga att han är den underbaraste kille jag någonsin träffat :) Han är bara bäst :) Vi blev tillsammans den 1 juli 2010 :) så vi har snart varit tillsammans i 7 månader :) helt underbart kan jag säga!
För er som inte vet så går jag hotell och restaurang på Ölandgymnasiet :) En liten skola som ligger i Borgholm på Öland. Linjen är väldigt bra, önskar bara jag kunde säga desamma om klassen. Jag valde just Öland av alla ställen för att den linjen består av väldigt mycket praktik och jag lär mig faktiskt mycket bättre praktiskt än teoretiskt. Jag vill bli kock men är även väldigt intresserad av servitris yrket :) så när jag söker jobb sen tänker jag söka inom båda områdena :)
Nu har ni fått veta massor om mig :) är det något ni vill fråga, så bara fråga på :)

Kommentarer
Jeanette

Hej Gumman!

Vad roligt att läsa vad du skriver. Spännande att se dina funderingar och vill gärna se bilder på alla dina djur. Kram på dig. Vi ses sen.

2011-01-14 @ 09:50:44
aleeexx

Bilder på alla djuren kan jag nog fixa utan problem :)

2011-01-14 @ 20:08:37
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0