Dag 03 – Min familj.


Syster :)

Min Familj består av Mamma, pappa och lillasyster :) Så vi är 4 stycken i familjen :) Vi alla står väldigt nära varandra och har inga problem att prata och skoja tillsammans :) Mamma och pappa har varit tillsammans i 19 år nu :) Gifta har som varit i 8 år :) ca efter 1 år som mamma och pappa träffades så kom jag :) 3 år senare kom sedan min syster Emmi :) Så nu är vi 4 stycken :)
Mamma: Min underbara mamma heter Cecilia men alla säger Cissi, även hon själv :) Hon fyller 38 den 23 januari :) Helt underbar människa som är jättesnäll och rolig att umgås med :) jag är superstolt över min mamma :)
Pappa: Min pappa heter Mats och är helt underbar han också :) Han fyller 48 den 4 november :) Det va tack vare pappa jag har fått mitt mat intresse :) Jag själv anser nog att jag är pappas "lilla" flicka :) Har ganska många gemensamma intressen med min pappa, men jag är mest lik mamma i utseende och till sättet :)
Emmi: Min lillasyster som är 14 :) Vi bråkade väääldigt mycket när vi va små :) men nu är det väldigt sällan vi bråkar :) skönt det :) Rolig tjej, nu har vi lätt att umgås med varandra och inte alls svårt att prata :) ibland är hon bara hemsk, men så är det med syskon :) men jag älskar henne i alla fall :)
Jag älskar alla i min familj :) Kunde inte ha det bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0