Dag 05 – Vad är kärlek för mig?

Får börja komma igång lite mer med alla dessa nu :)
Kärlek för mig betyder väldigt mycket! Det är något man delar med en person man tycker väldigt mycket om. Dom säger ofta att man ska hitta den personen man vill leva resten av sitt liv med, jag tror det är att man ska hitta den personen man inte kan leva utan! Det beror väldigt mycket på vem man frågar när det gäller kärlek, man för nästan aldrig samma svar! Kärlek är något man ska vara lycklig med och vill leva med, inget som är jobbigt! Det är viktigt att dela kärleken med någon man verkligen tycker om! Någon man trivs med och kan ha roligt tillsammans med! Det viktigaste i ett förhållande är att man litar på varandra och inte är rädd för att visa sina känslor för den man älskar! Det är nog vad kärlek är för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0