Dålig uppdatering..

Smörgåstårtan vi bjöd på när mamma fyllde år :)
I helgen har jag uppdaterat väldigt dåligt. Men det kan bero på att Mamma har fyllt åt så jag har inte hunnit sitta så mycket vid datorn :) men nu ska det bli lite bättre med det :) Sitter hemma hos Mike nu och kollar runt lite på datorn :) Får ju pengar imorgon så har tänkt fixa lite saker då som jag velat göra nu ett tag :) Mer än så säger jag inte än :) Har inte mått så jätte bra nu den senaste veckan, har haft väldigt ont i magen :( Va i affären idag och köpte Proviva shots och ska kolla om det hjälper lite :) Det får nog bli att jag åker till skolan en stund imorgon för jag har lite jag måste fixa så jag inte hamnar jätte mycket efter! Det är inte alls kul att ligga efter massa i skolan! Men jag hoppas att det löser sig :) På onsdag åker jag hem till mamma igen :) Hon vill träffa mig lite mer, jag har varit ganska mycket hos Mike nu den senaste tiden :) Men jag skriver mer lite senare :) Ska äta kycklingsallad snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0