Idag :)

Idag har inte hänt så mycket faktiskt :) har tagit det lugnt och spelat kort med Kelly, Marcus och Jeanette :) Gosat lite med älskling, såklart :) tänkt jag skulle skriva om dag 2 med, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva där så ska tänka lite till på det innan det inlägget kommer :) imorgon blir det nog bara mys och slappa :) Måste verkligen åka hem till mamma med någon dag nu nästa vecka :) Men just nu sitter jag och tittar på Mike när han spelar Halo :) Men ska snart sova :) 
Jag vill ha hjälp med en sak!? Jag har gjort en ny heder som jag vill ha in på bloggen :) men jag får den inte att passa storleks mässigt! Snälla, är det någon som kan hjälpa mig? Har en färdig heder men vill bara ha hjälp att sätta in den så det blir rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0