Nybro!

Idag steg jag och Mike upp vid halv 10 bara för att jag ska vara trött ikväll så jag kan sova inatt eftersom skolan börjar imorgon. Inget jag direkt längtar till kan jag säga. Och eftersom vi ändå var vakna så tidigt så satte vi oss på bussen och åkte hit till Nybro :) Jag är ganska trött nu så jag kommer nog somna gott ikväll :) Hoppas jag i alla fall, har nämligen haft väldigt svårt att somna nu dom senaste nätterna. Men jag får hoppas att det blir bättre snart :) Nu har min statistik börjat fungera med :) Det ville inte fungera först och jag förstod inte varför, men nu helt plötsligt fungerar det som det ska :) Men jag hoppas att jag kan fortsätta skriva här nu utan massa långa uppehåll som jag har gjort innan! :)

Kommentarer
ffeliciaarturen

Säg till Mike att Blondie hälsar från Borås ;)<3

2011-01-11 @ 18:09:50
URL: http://aaabsolutfelicia.blogg.se/
aleeexx

ska jag göra ;) <3

2011-01-11 @ 22:49:18
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0