Har bestämt mig, tror jag!

Jag tror jag har bestämt mig att jag ska färga håret i slutet av månaden och det får bli mörkbrunt med ljusa slingor! Vågar inte bli råg blond just nu, vet inte om jag passar i det så jag börjar med ljusa slingor i det jag har nu så får jag bygga på efter hand och se hur det blir :) Måste bara ha pengar till det med :) Men det ska nog lösa sig! Är riktigt pepp på att fixa till mig slitna hår nu :) Måste få det fint till sommaren har jag bestämt mig för! Så frisören blir det när jag får mina pengar :)

 

Är även väldigt sugen på att tatuera mig igen, men det är så mycket jag vill göra så jag vet inte vart jag ska börja! har i alla fall 5 stycken jag funderar på :) Men är ju inte 18 så det är svårt att hitta någon som kan fixa det så jag får antagligen vänta lite till med det. Men är riktigt sugen på det med :)

 

Nu ska jag fixa lite mat innan älskling kommer hem om 30 min. Bloggar mer ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0