Bal, Kusinträff och mycket, mycket mera!


Jag sitter vid mammas dator så därför får jag väl bjuda på en gammal blid på mig!
Tror jag går i 1:an på gymnasiet!





Ja som sagt är det sjukt mycket som händer just nu :) Men det är bara att bita ihop och hänga med i svängana! Snart får jag och alla ni med det efterlängtade sommarlovet! Det kommer bli så skönt!

Men som ni kanske inte visst så servarade jag på 3.ornas bal igår och det var super kul! alla var så fina! Jag kan inte fatta om ett år så är det jag som står där i min stora fina balklänning och längtar till studenten! Det är sjukt vad tiden går fort! Det va lite synd bara att vi hade så mycket att göra så jag hann inte ta några kort! Men ikväll ska vi iväg på kusin träff och då hänger min nya kamera med! min canon eos 1000D som älskling köpte till mig i onsdags, så nu kommer det snart upp lite nya bilder nu när jag har en bättre kamera :) Men jag bloggar mer sen! Väntar just nu på att pappa ska komma hem och elda så jag kan duscha :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0