Helg!

Nu är jag äntligen hemma efter en rolig men ansträngade dag i skolan! vi hade sjukt mycket gäster men allt gick super bra och bra flöt på hela dagen! Lite tråkigt bara att det var sista serveringdagen i 2.an.
När jag occh älskling satt på bussen hem från kalmar idag så var det bli kö ut från kalmar och då fick vi syn på en ganska kul grej! En lastbli som "alltid är i tid" ;)

 

Tråkigt nog fungerar det tydligen inte att ladda upp bilder nu, synd det för nu hänger ni ju inte med på det roliga här. Får ladda upp bilden imorgon så får ni se det då :)

 

På tal om imorgon så ska jag laga 3 rätters till min syster som ska konfemeras imorgon! Älskling ska jobba imorgon så jag får fixa det själv :) Men det ska nog gå bra :) Tänkte ta kort på alla maträtter och lägga upp här på bloggen :) Men nu ska jag och älskling titta klart på filmen sen ska vi sova! Godnatt på er, bloggar mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0