Måndag!

Helt meningslös dag i skolan idag, åkte hem vid 11 igen! Ätit lite och och fixat lite här hemma. Nu sitter jag vid datorn och kollar lite saker och bloggar lite :) Jag är sjukt sugen på ett par vita converse till sommaren men jag har verkligen inte pengar till att köpa skor för 700-800 kronor! Någon som vet var man kan få tag på lite billigare converse? Vill verkligen ha ett par till sommaren! men jag får väl ha tålamod och vänta så får jag väl tag på ett par snart :) Ska eventuellt få en iphone snart med! Det skulle vara helt underbart att ha en iphone när jag åker så mycket buss som jag gör! Kunna sitta vid facebook och blogga från mobilen! Helt perfekt för mig! För er som inte vet så åker jag buss minst 4 timmar per dag för att ta mig till och från skolan som jag går på! det är mitt eget val att pendla som jag gör, har så mycket häär hemma jag inte kan flytta på, så jag har bott hemma hela tiden men nu är det snart bara 1 år kvar på gymnasiet :) Super skönt! Bloggar mera sen, ska fixa lite mat och hämta älskling i Tosås snart med! :)

 

 

Hur snyggt som helt till sommaren!

Kommentarer
Nadja

Vad fin bloggen har blivit, :)

Kan hålla med om skolan var seg idag.

Jag vill köpa mig ett par röda converse men som sagt, det är skit snyggt, men dyrt som du säger! :( kram <3

2011-05-16 @ 17:32:00
URL: http://Nadjaalm.blogsport.com
milla och mc

hejsan ...

vad fint du gjort det i bloggen nu ....

det finns en affär i karlskrona converse affär dom säljer för 500 kr paret kram

2011-05-16 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0