Mycket som händer!

Ja just nu är det mycket på gång! Det händer mycket i skolan och jag har väldigt mycket att göra. Känner att jag inte alls har samma tid till att sitta vid datorn och koppla av som jag hade innan. Men i alla fall, igår va jag och älskling och kollade på Thor på bio! Den va bra tycker jag. Verkligen sevärd! Idag har jag varit i skolan som vanlig och det var ganska mycket att göra, om inget annat så var det sjukt varmt både i köket och i matsalen! Men jag överlevde det med :) Hade utveklingssamtal idag med och det gick super bra! Det går ganska bra för mig i skolan, det är super skönt!

 

 

Men nu ska jag och älskling gosa lite :) Han jobbar hela helgen och jag vet inte om jag kommer träffa honom i helgen eller inte! Men ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0