Tisdag!

Idag efter skolan blev det en runda hem till Filippa och lägga oss i solen och plugga lite :) Jätte skönt! Sen blev det bussen hem med älskling :) Vi lagade lite mat och käkade nyss, makaroner och köttbullar bara :) Nu ligger vi i sängen och slöar lite. Jag ska ta mig i kragen och plocka fram samhälls boken och plugga till provet jag har imorgon, inge kul alls! Samhälle är inte alls min grej men jag hoppas det går bra! Jag ska försöka hinna blogga lite till ikväll! (lovar inget)!

 

Måste även säga grattis till min underbara kompis Linnea som blev faster precis nyss! :D

Kommentarer
Linnéa

Naw! Gullig du är, tackar så mkt :) <3

2011-05-13 @ 10:15:12
URL: http://indescribablehenryson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0