14 November!

Hejsan! Hoppas allt är bra ed er och jag vill blrja med att tacka alla som är inne och läser min blogg även att jag är väldigt dålig på att updatera just nu när jag har praktik, men som jag har sagt innan så vill jag fokusera på praktiken nu. Men när praktiken är öven (16 december) så kommer jag att lägga ner mer energi på blogger och det kommer börja hända saker här :) Vårterminen i skolan sen kommer också bli händelserik och sännande! Så jag hoppas ni orkar hålla ut lite till med dålig uppdatering så lovar jag att det kommer skrivas om massa spännande saker här framöver! :)
Men nu är jag ledig lite så jag ska passa på att blogga lite :)
Ha en superbra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0