Julbord!

Ja, imorgon börjar julborden på Stufvenäs! Så från och med imorgon kommer det bli jobbigt på praktiken. Det kommer bli så sjukt mycket att gör och mycket att tänka på! Men det ska även bli kul att det händer lite nytt och lite spännande saker :)

 

Tänkte sätta mig ner någon dag och fixa ihop lite tidsinställda inlägg så det inte blir så tomt här dom dagarna som jag jobbar. Det lär ju bli ganska mycket jobb nu i slutet på praktiken, och då blir ju bloggen självklart lidande... Men jag ska se om jag kan lösa det på något bra sätt :)

 

För övrigt får så hoppas jag ni har haft en bra dag! Jag ska fortsätta att ta det lungt resten av kvällen och vila upp mig inför helgens jobb! Jobbar nämligen HELA helgen! Men det kommer nog gå bra! :)

 

 

Fotograf: Louice Bertilsson - www.lober.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0