Helg mys!

Hejsan! Nu är jag ledig lite så passar på att slänga in ett inlägg!
Jobbade Onsdag-Fredag denna veckan, efter jobbat i Fredags kom mamma och häämtade mig och sen åkte vi till Torsås eftersom det var Torsåsmarknad! Vi hittade inget spännande alls utan gick mest och tittade på folk och hade det bra! På Kvällen sen mötte jag upp Linnea och sen åkte vi till Keno i Söderåkra där det skulle blivit fest men dom dissade oss allihopa så vi gick bort till Möre hotell där det var marknadsfest! Eftersom jag inte fyllt 18 är så var vi bara utan för, men där var mycket roligt folk som jag inte träffat på super länge! Så Linnea och jag fick en trevlig kväll trots allt! :) Lördagen blev en slappdag här hos mamma och pappa! Mysigt det med ibland! Och idag SKa vi ha lite söndagsmys med chips och titta på True talent! :)


Ikväll ringer Sofie för vi ska ha ett litet telefon möte och planera en liten middag!
Berättar inte mer om det just nu!


Hoppas ni har haft en superbra helg och dom flesta som fortfarande går i skolan har väl höstlov nu så passa på att njuta! :)



Sommar bild, längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0