Mycket men ändå lite!

Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag bara bra, jobbar, sliter och försöker vila och ha lite fritid :) Det känns som det händer saker hela tiden och jag inte har en lugn stund även att jag har det. Tyvärr händer det inte så mycket spännande så bloggen blir lidande av det! Jag har långa dagar på praktiken och när jag inte jobbar så är jag i Nybro och umgås med min underbara pojkvän! Försöker även ha lite fritid och hitta på sånt som jag vill! Vilket oftast blir att ta det lugnt, eftersom jag är trött och sliten efter praktiken! Men jag måste säga att jag lär mig så sjukt mycket och det är verkligen super kul! :)

Nu är maten klar så nu ska jag äta lite och sen umgås med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0