RedHead!

Jag har bestämt mig för att testa att färga mitt hår mörkrött! Jag mejlade en tjej och bad som lite tips och fick svar super snabbt. Tackar för det! Så nu ska jag bara bestäma mig för vilken nyans jag vill ha och ge mig iväg till affären och inhandla lite hårfärg! Detta kommer dock inte att ske förren min mage är bättre! Som det är just nu så hjälper min medicin inte alls, men jag ska ändå vänta tills på Torsdag innan vi hör av oss till min läkare igen. Hoppas dom hittar felet så jag slipper dettta snart! Vill inte må dåligt och vill inte missa massor av praktiken! :(

 

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på tv en stund innan jag somnar! Sov gott och ha en bra dag imorgon! :)

 

 

På bilden ser ni moppsen Kerstin som var med på släkträffen den 17/9!
Så super söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0