Söndag!

Hejsan! Idag har det varit ganska lungt, har klippt min kusin idag och handlat lite tillsammans med mamma. Annars har det varit lungt! :)

 

Igår var vi iväg med våran lilla katt hos vetrinären och fick reda på att han var väldigt sjuk och att det krävdes livslång behandlig för att få henne 80% återställd.. så vi beslutade att ta bort henne för att hon skulle slippa lida och må dåligt! Så nu finns tyvärr inte vår lilla Kiwi länge, men det är skönt att veta att hon har det bättre nu för hon mådde verkligen inte alls bra! Så nu har vi bara våran andra lilla kattunge som vi nu hittat ett namn till, Nala som i lejonkungen har vi bestämt! :) Så nu ska vi ta hand om henne och ge henne ett bra liv! :)

 

Känner att jag inte har så mycket mer att berätta just nu.. Så jag önskar er en bra söndagskväll och sen bloggar jag lite senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0