Karlskrona!

Idag blev det som sagt en runda till Karlskrona tillsammans med mammma. Vi hade en helmysig dag på stan, vi gick runt i massa butiker och tittade och hittade även en del saker som vi fick med oss hem! Tyvärr har jag ingen kamera här nu men ska försöka fixa bild på det under morgondagen! Är ledig imorogn med!

Ikväll kommer älskling hit så vi ska tillbringa helgen här hos mamma och pappa! Kommer bli super mysigt tror jag! Ja, just för tillfället har jag inte mycker mer att säga! Hoppas ni har haft en bra dag och att ni mår bra!

 

 

Tittade på liknande dessa skor idag och konstaterade att sulan är alldeles för platt för mina fötter! Så det blir att leta vidare efter ett par ganska låga höst/vinter skor efter som jag redan har ett par varma vinter stövlar :)

 

Tips?

Öppen för alla förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0