Ledigheten är över!

Har varit ledig hela helgen och bara tagit det lungt hemma i Nybro tillsammans med älskling! Nu sitter jag i soffan hemma i Torsås igen och ska jobba Måndag och tisdag sen är jag ledig lite igen :) Tyvärr blir det inte så mycket bloggande som jag hade hoppats på att det skulle bli här!

Har fått hem mina saker från Nelly.com och ska försöka visa dom här så fort jag kan :) Annars häder det inte super mycket just nu. Tar det lungt när jag är ledig och sliter massvis när jag jobbar. Som det ska vara :) Bloggar när jag har tid med andra ord, och när jag har något lite roligare att berätta :)

Hoppas ni har det bra och att ni mår bra allihopa! Det gör i alla fall jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0