Naglar!

Jag var inne på Kicks hemsida och kollade runt lite och hittade ett nagelkit så man kan sätta fast sina egna tippar :) Har länge velat gå till en nagelteknolog och fixa naglar riktigt men nu som student har jag verkligen inte råd med det. Men på kicks får man ett helt kit för 150:- Helt klart värt att testa i alla fall :) Så nästa vecka när mina engar trillar in så ska jag köpa detta och sätta mig här hemma och föröska fixa mina naglar!

 

Jag hade långa fina naglar för ett tag sen, men eftersom det är kallt ute och jag varit sjuk så har naglarna blivit sköra och gått sönder så nu har jag inga naglar! :( Så detta kommer nog bli bra med ett gele kit från Depend! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0