Onsdag!

Hejsan! :)
Hoppas er dag har varit bra! Jag har varit ledig idag och haft det ganska bra! Dagen började med att jag åkte hem till Malin och hälsade på henne, åkte hem vid 4 tiden och satte mig vid datorn och skickade in lite uppgifter till skolan och såg till så jag inte ligger efter med massa saker. Lagat mat har jag gjort och nu tar jag det lite lungt innan jag och älskling ska duscha och fixa inför slutet av veckan :) Tror jag ska måla om mina naglar med, jag målade dom i en grön nyans i söndags, men gillade den inte alls för naglar ser lixom skitiga ut... Så det får bog bli en annan färg nu ikväll!

 


Kommentarer
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jo det kommer en massa sånt nu till våren!! Speciellt när vi börjar med balfrisyrer i skolan i mars! :)

2012-01-25 @ 21:25:59
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0