Strömlöst!

Hejsan! Hopas ni har det bra där ute i stormen! Jag har det ganska bra här eftersom vi har ett litet elverk som vi kan starta när vi blir strömlösa, bor man på landet får man vara förbered! :) Så det är helt okej att vara strömlös faktiskt! Men det är ju självklart bara vissa saker som är igång, elverket klarar inte jättemycket, men någon datorn, internet och kaffebryggaren! Det viktigaste med andra ord!

 

Jag tänkte jag skulle hålla mig sysselsatt med att måla mina naglar :)
Syster har tagit min kamera med sig till sin pojkvän så jag är kamera lös men kanske lånar mammas kamera och tar lite bilder med :)

 

Ha det superbra så länge! :)

 

Uppdatering: Precis när jag klickade på publicera inlägg så kom strömmen tillbaka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0