Thomas Taw!

Hejsan Hoppas allt är bra med er! Jag har haft ett bra avslut på denna veckan men utgång i Karlskona med fina vänner och sen självklart massa mys med min älskling!

 

Jag tänkte jag skulle tipsa om en hårvårdsserie som jag har blivit fullständigt förälskad i. Jag har ännu bara provat en produkt men jag ska garanterat köpa resten av produkterna!
Hårvårdsserien är skapad av Thomas taw och är en av sunsilks produkter! Den är skapad för att reparera skadat hår. Många känner säkert igen detta så jag tänker inte förklar mycket mer om den! Men det är superbra, Jag använder bara leave in balsamet och det har gjort stor skillnad på mitt hår efter redan 2 gånger!! Hur enkelt som helst att använda, väldigt billigt och superbra! Definetivt värt pengarna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0